فرشاد ستوده نیا- خبرنگار
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،این دوران اقتصادی، دورانی چالش برانگیز است. این چالش برای جواهرسازان و فروشندگان الماس بیشتر است زیرا محصولی را عرضه میکنند که جز اولویت های اساسی خانواده ها محسوب نمیشود.
کالای جواهر سازان گران و تجملاتی است و حضورش تاثیری در کیفیت اولیه معیشت ندارد. اما ما در این گزارش از تکنیک هایی صحبت میکنیم تا فرصت های هیجان انگیز برای متمایز کردن و تقویت تجارت جواهرفروشان میسر شود.
ترزا مورفی از برند جواهرات نیوزاستار در جولیت، ایلینوی گفت: «خریداران به دنبال خرید جواهرات معنیدارتر هستند. خردهفروشان در موقعیت منحصربهفردی هستند تا بتوانند دقیقاً همان چیزی را که مشتریان طالب آن هستند را به آنها بدهند.
جواهر فروشان میتوانند تجربهای جدید از خرید الماس را پیش روی خریداران قرار دهند تا که حتی این معاملات به صورت آن لاین انجام شود.
در اینجا سه راه قدرتمند برای بازنویسی مکالمه جواهرسازان با خریداران روبروی شما قرار دارد:
در حالی که هنوز خرده فروشان بازار سنتی خریدار اصلی الماس هستند، ژن Z ( گروه دموگرافیک جانشین نسل وای و قبل از نسل آلفا ) به کمک کاربران دیگر آمده است. آنها که با اینترنت بزرگ شده اند، به خوبی آگاه هستند و میدانند که از خرید اینترنتی خود چه میخواهند. در گام نخست آنها میخواهند در مورد خرید خود احساس خوبی داشته باشند و این تنها با گرفتن اطلاعات درست اتفاق میافتد.
با ارائه مشاوره تخصصی، آگاهانه و در نهایت با ارائه محصولات با کیفیت عالی، مشتریان به سمت شما میآیند. همچنین آگاهی و ارائه سنگ ها با طراحی های پرطرفدار نیز درراین بازاریابی موثر است.
برای مثال امروزه سبکهای کلاسیک مانند الماسهای گرد روی بورس هستند، اما بیضیها و نوارهای روی هم، در میان خریداران جوانتر محبوباند.
جواهر فروشان مانند قصه گویان هستند. انها سفر منحصر به فرد خریدار را با الماسی که انتخاب میکنند توصیف و تخیل میکنند. پس باید با داستان سنگ ها و مشتریان همراه شوید.
به خریداران توضیح دهید که چه چیزی را در این جواهر الماس میبینند و چه چیزی را نمیتوانند در عکس ببینند. رنگ هایی مانند رنگ های قهوه ای، شیری و سبز که از درخشش و ارزش الماس میکاهد باید صادقانه بیان شود. آموزش به آنها کمک میکند تا اختلاف قیمت ها را درک کنند و الماسی را پیدا کنند که نشان دهنده عشق و حسن انتخابشان باشد.
خریداران جوان، به فناوری اعتماد دارند، با آنها با استفاده از فناوری هایی مانند هوش مصنوعی به زبانشان صحبت کنید.
نزدیکترین نمونه هوش مصنوعی یک چت مجازی فعال است که روزانه مشتریان میتوانند هزاران بار با آن روبهرو شوند. فناوری بسیار مفید که در نقاط مختلف بسیاری از شرکتها، از میز راهنما گرفته تا مرکز تماس و دیگر بخشهای مختلف از آن به صورت گستردهای استفاده میشود. فروشندگان سنگ های قیمتی میتوانند با این فناوری پاسخگوی مشتریان آن لاین خود باشند.
کریس کروتو، معاون بازاریابی و فروش شرکت Rare & Forever، که از شرکت های بزرگ ارائه الماس های با ارزش است گفت: مشتریان همه درخشانترین و زیباترین الماس را میخواهند، به همین دلیل است که الماس میخرند. الماسهای طبیعی و نادر همیشه خریدار دارد. مشتریان باید بتوانند به چیزی که میخرند اعتماد کنند و بدانند که دقیقاً همان چیزی را میگیرند که برای آن پول میپردازند.
الماس Rare & Forever همچنین از فناوری بلاک چین برای ترسیم سفر هر الماس از معدن تا مالکیت، استفاده میکند. همچنین شواهد و مستنداتی از زنجیره ایمن نگهداری، درجه بندی و غربالگری نیز ارائه میشود.
منبع : https://www.nationaljeweler.com/articles/11130-3-powerful-ways-to-differentiate-your-diamond-business
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |